Informacja o dofinansowaniu UE

Aroni Artur Wrona realizuje projekt dofinansowany z Funduszy Europejskich

pt.

Wzrost konkurencyjności firmy dzięki stworzeniu innowacyjnych sklepów internetowych, ich zintegrowaniu oraz wdrożeniu platformy B2B

CELE PROJEKTU:

Nadrzędnym celem projektu jest poprawa obsługi klienta, poprzez jej usprawnienie, przyspieszenie oraz nade wszystko, wysokie wyspecjalizowanie. Jednocześnie, uwzględniając zgłaszane zapotrzebowanie, planujemy zacieśnić współpracę z kluczowymi klientami, dedykując im odpowiednią platformę B2B. Naszym celem jest usprawnienie kluczowych procesów biznesowych, tj.: realizacja zamówienia sprzedażowego ze sklepu internetowego, realizacja zamówienia sprzedaży od klienta wielooddziałowego, zamówienia do dostawcy, przyjęcie dostawy. W ramach projektu, stawiamy sobie za cel rozszerzenie asortymentu oraz zdobycie nowych klientów, także tych z rynków zagranicznych. Ideą projektu jest rozwój firmy oraz zdobycie większej części rynku artykułów BHP, poprzez wzrost jej konkurencyjności.

PLANOWANE EFEKTY:

Projekt związany jest z implementacją innowacji procesowej, organizacyjnej i marketingowej. Wskazane efekty możliwe będą do osiągnięcia dzięki zakupowi i wdrożeniu technologii oraz praktyk informatycznych – odpowiedniego oprogramowania, sprzętu, doradztwa oraz szkoleń. Dzięki inwestycji stworzonych i zintegrowanych zostanie 11 nowoczesnych, pionierskich sklepów internetowych, zoptymalizowane zostaną procesy związane z realizacją zamówień sprzedaży, jak i dostaw, a także dzięki platformie B2B, zacieśniona zostanie współpraca ze strategicznymi klientami. Sięgniemy także po nowe kanały promocji. Zamierzamy również zwiększyć zatrudnienie o 3 osoby, o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności, dostosowując inwestycję także do ich potrzeb. Projekt spowoduje pozytywne zmiany na płaszczyźnie wewnętrznej – organizacyjnej oraz zewnętrznej – w aspekcie konkurencyjności i ekspansji rynkowej; ma charakter przełomowy.

WARTOŚĆ PROJEKTU:

460 759,23

WKŁAD FUNDUSZY EUROPEJSKICH:

162 569,25

Do góry